Cazare 2012-2013

   Calendarul cazărilor pentru studenţii ”Universităţii Alexandru Ioan Cuza” este structurat astfel:

  • 26.09.2012: afişarea la facultate a listelor cu studenţii care au obţinut dreptul de cazare;
  • 27.09-30.09.2012: ridicarea dispoziţiilor de cazare de la facultate;
  • 1.10.2012, ora 15:00 : anularea dispoziţiilor de cazare pentru studenţii care nu s-au cazat;
  • 2.10.2012, ora 09:00: redistribuirea locurilor rămase libere celor care nu au obţinut cazare în primul tur, în ordinea mediilor. Dispoziţiile de cazare din turul 2 sunt valabile 24 h.
  • 15.10.2012: redistribuirea către alte facultăţi a locurilor neocupate.

 

   Studenţii Facultăţii de Teologie Romano-Catolică beneficiază de cazare într-unul din căminele:

  • Complex ”Târguşor-Copou”: » C3 : 250 lei/pers/lună (2 locuri în cameră), 220 lei/pers/lună (3 locuri în cameră)
  • Complex ”Titu Maiorescu”: » C6: 110 lei/pers/lună (5 locuri în cameră)
  • De altfel, studenţii facultăţii noastre pot beneficia de cazare în: » Aşezământul socio-caritativ ”Sf. Dominic Savio” (str. Mihail Sturza, nr.25, Bularga): 160 lei/pers/lună, în camere de 3 locuri; » Hotel Studenţesc ”Gaudeamus”: 350 lei/pers/lună, în camere cu 2 sau 3 locuri; » Hotel Studenţesc ”Akademos” : 480 lei/pers/lună, în camerele de la mansardă/subsol.

   Documentele necesare pentru cazarea în căminele Universităţii ”Alexandru Ioan Cuza”:

  • dispoziţie de cazare (se eliberează de la secretariatul facultăţii);
  • contractul de închiriere, completat în trei exemplare;
  • legitimaţia de cămin;
  • o fotografie tip buletin;
  • cererea de stabilire a reşedinţei;
  • buletinul/cartea de identitate, pentru cetăţenii romani; paşaport pentru cetăţenii străini;
  • » Regulamentul de cazare în căminele Universităţii ”Alexandru Ioan Cuza”

       Documentele necesare pentru cazarea în Aşezământul socio-caritativ ”Sf. Dominic Savio”:

  • cerere de cazare;
  • recomandare din partea parohului comunităţii;
  • cerere de stabilire a reşedinţei + buletin/cartea de identitate.
  •    Începand cu 27 septembrie 2012, studenţii care au primit drept de cazare se vor prezenta la secretariatul facultăţii, de unde vor ridica documentele necesare cazării (dispoziţia de cazare, contractul de închiriere în 3 exemplare, legitimaţia de cămin, cererea de stabilire a reşedinţei) şi unde îşi vor alege camera în care vor locui pe durata anului universitar 2012-2013. Cu documentele completate, studenţii se vor prezenta ulterior la căminul în care au obţinut dreptul de cazare şi vor achita taxa aferentă primei luni de cazare. Pentru evitarea aglomeraţiei de la casieria căminului, studenţii pot opta pentru achitarea tarifului de cazare la o unitate BRD.

       Pentru a fi la curent cu noutăţile urmăreşte-ne aici sau pe Facebook!

    Lasă un răspuns